poniedziałek, 1 grudnia 2008

Jak wycenić bezpłatnie wartość mieszkania i sprawdzić średnie ceny neruchomości



Od dawna szukałem bezpłatnego narzędzia, które pozwoliłoby mi dokonać bezpłatnej wyceny nieruchomości online. I znalazłem. Serwis domirynek - niezależne statystyki rynku nieruchomości jest genialny w swojej prostocie, bo już po zebraniu danych dotyczących adresu zamieszkania i metrażu jest w stanie wyliczyć szacunkową cenę naszego mieszkania. Obliczenia bazują na ponad 2 mln liczbie ogłoszeń sprzedaży mieszkań, tak więc serwis znajduje oferty odpowiadające jak najbliższej szukanej lokalizacji. Serwis jest w wersji beta i jeśli baza ogłoszeń zwiększy się, to z pewnością możemy liczyć na większą dokładność wyceny.

Serwis składa się z czterech głównych działów, wybieranych w zakładkach górnego menu. Są to:
wykresy, informacje, wyceniacz i forum. Oprócz wspomnianych wcześniej wycen w zakładce wyceniacz, w dziale wykresy możemy przejrzeć całkiem sporą liczbę zestawień, które ułatwią nam zorientować się w sytuacji oferowanych mieszkań: ich cen, popytu, podaży, preferencji w zależności od regionu, powierzchni i wielu innych czynników. Warto się pobawić tym narzędziem, bo jest proste i daje szybko cenne informacje.

W zakładce informacje podawane są na bieżąco aktualności dotyczące rynku nieruchomości ze znanych serwisów finansowych.

Serwis stanowi konkurencję dla oferowanych odpłatnie wycen nieruchomości online. Na pewno brakuje mu większej ilości parametrów określających mieszkanie do wyceny, ale jest to wersja beta, wiec liczę, że to się zmieni. Jak na moje potrzeby serwis jest wystarczający..

[Aktualizacja dn. 16.01.2015, zobacz Wycena nieruchomości online, czyli jak sprawdzić ile warte jest Twoje mieszkanie?]

11 komentarzy:

  1. Wow, świetne narzędzie. Od pewnego czasu zastanawiałem się jak mogę nauczyć się wyceny nieruchomości, a tu taka niespodzianka. Dzięki za post i informację o wyceniaczu, na pewno nie raz z niego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak wycenić w takim razie koszty kredytu hipotecznego? pomoże w tym kalkulator hipoteczny, na http://www.zeroraty.pl/ znajdziecie na jego temat informacje. Dla wiekszości kredyt to jedyna szansa na posiadanie własnego mieszkania, trzeba jednak zdawać sobie sprawę z kosztów takiego kredytu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się do tego proste w obsłudze. To naprawdę duże udogodnienie i dobrze, że o tym piszesz na tym blogu właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewny, ale chyba są nawet jakieś specjalne aplikacje które pomagają wycenić naszą nieruchomość. Najlepiej jest po prostu sprawdzić gdzieś w internecie i myślę, że bez problemu znajdziemy jakiś kalkulator. Również można zobaczyć jakie ceny mieszkań są w okolicy i mniej więcej ocenić ile są warte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz nadal można uzyskać bezpłatną wycene nieruchomości? Myślałam, że zawsze wiąże się to z kosztami,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie zamierzam mojego mieszkania sprzedawać i wręcz przeciwnie mam w planach je wynająć. Już zdążyłem przeczytać na https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem o tym czy dla takiego wynajmowanego mieszkania warto jest wykupować ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku na tyle było dobrze, że kupowałam nowe mieszkanie więc miało ono określoną cenę. Fajnie, że udało mi się je nabyć w Gdańsku https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html więc na dobrą sprawę mam wszystko co mi potrzeba. Piękne mieszkanie w świetlnej lokalizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ja nigdy takich rzeczy nie miałem okazji robić, ale za to jestem zdania, ze bardzo fajnie jest wiedzieć komu zlecić wykonanie projektu. W biurze projektowym https://zarzycki-architektura.pl/ tak naprawdę już nie raz miałem okazję uzyskać bardzo interesujące projekty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Remonty mogą być skomplikowane, ale z odpowiednim planowaniem i przygotowaniem, proces może przebiegać gładko. Przy planowaniu remontu, warto zwrócić uwagę na jakość materiałów, koszty oraz termin realizacji. Ważne jest również, aby wybrać doświadczonego wykonawcę, który zrozumie nasze potrzeby i oczekiwania. Polecam stronę https://www.wawerbud.pl/remonty/, na której można znaleźć wiele przydatnych informacji na temat remontów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.