piątek, 16 stycznia 2015

Wycena nieruchomości online, czyli jak sprawdzić ile warte jest moje mieszkanie?

Ile warte jest moje mieszkanie
Kiedyś napisałem artykuł o tym, jak można bezpłatnie wycenić nieruchomość online. Artykuł się całkowicie zdezaktualizował, jednak ostatnio postanowiłem poszukać jakiegoś innego rozwiązania.

Dla prostej wyceny mieszkania bądź domu można posłużyć się nową stroną Home Brokera.

Strona wykorzystuje mapę Google i aktualne oferty cenowe w interesującym nas obszarze nie tylko z oferty Home Brokera. Wystarczy podać adres w okolicy, która nas interesuje. System zbiera oferty cen z obszaru w promieniu oznaczonym na mapie czerwonym kręgiem i podaje nam średnią cenę metra z ofert nieruchomości w danym obszarze. Obszar można dowolnie powiększać lub przesuwać.

Co ciekawe możemy w ustawieniach po lewej stronie ograniczyć zakres wyszukiwania do konkretnych parametrów powierzchniowych i rodzaju nieruchomości: działka, mieszkanie, dom lub lokal użytkowy, co bardziej uwiarygadnia szacowanie ceny nieruchomości.

Może nie jest to najdokładniejsze narzędzie, jednak do szybkiej oceny sytuacji, kiedy sprzedajemy lub kupujemy nieruchomość wydaje się być wystarczające.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Andrzej Kowalski05 grudnia, 2018

    Jestem zdania, że wycena nieruchomości online może być dość kłopotliwa. Dlatego w takich przypadkach wolę aby odpowiedni fachowcy z https://highlevelestate.pl zajęli się tym tematem. Przecież my nie musimy się na wszystkim znać, a osoby będące w branży z pewnością zrobią to najlepiej jak potrafią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie raz słyszałam o zaniżonych wycenach i problemach jakie to za sobą potem dla właściciela niesie. Nie wiem czy taka wycena online to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na szybko jak się chcemy zorientować ile może nasze mieszkanie być warte to czemu nie. Ja na http://biurowesolowski.pl/ jeszcze bym zajrzał. O kredytach hipotecznych piszą, wiadomo ktoś mieszkanie sprzedaje a ktoś musi kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli ja kupowałam mieszkanie z rynku pierwotnego to na dobrą sprawę nie musiałam wyceniać tej nieruchomości gdyż była ona prosto od developera. Cieszę się, że udało mi się nabyć mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html gdyż w takim wypadku jest to klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wielu latach korzystania z różnych usług kominiarskich, moje doświadczenia były różne, ale żadne nie mogą się równać z poziomem usług oferowanych przez https://kominiarz.warszawa.pl/. Ich zrozumienie i stosowanie najnowszych technologii w dziedzinie kominiarstwa jest imponujące. Dzięki ich pracy, mój system kominowy działa bezpiecznie i efektywnie, co daje mi spokój ducha. Ich transparentność w kwestii cen i jasno wyłożony plan działania eliminują wszelkie wątpliwości. Zdecydowanie polecam ich wszystkim, którzy szukają nie tylko usług, ale i wartościowych porad ekspertów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.