niedziela, 22 kwietnia 2007

Poszukiwanie działki c.d.

Moje ostatnie poszukiwania działki w celu zakupu znów rzuciły mnie na inny tor myślowy. Tym razem za sprawą mojego ojca i dziadka. Rozmawiając ze mną zwrócili w rozmowie uwagę na jeden bardzo ważny fakt. Mianowicie chodzi o lokalizację działki. Jeżeli to ma być inwestycja, to znaczy, że liczę się z zamiarem jej sprzedaży w przyszłości, a zatem oczywistym jest, że ktoś kto będzie chciał kupić będzie podobnie jak ja teraz zwracał uwagę na atrakcyjność zakupu. Jeżeli działka będzie bardzo atrakcyjna, to mogę sprzedać ją ludziom, którym na tej "atrakcyjności" najbardziej zależy, a więc snobom lub ludziom bogatym, którzy są w stanie za "jakość" działki zapłacić nawet wyższą cenę, ale będą pewni, że nie kupili byle czego. To doprowadziło mnie do wniosku, że powinienem szukać działki dobrze zlokalizowanej niekoniecznie po najniższej cenie. Cena nie ma tutaj priorytetowego znaczenia.. Ciekawy artykuł nt. poszukiwania położenia działki znalazłem również na stronie "Muratora"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.