środa, 2 listopada 2011

Jak kontrolować własne finanse? - pomoże nowy Kontomierz.pl


Długo czekałem na narzędzie takie jak Kontomierz.pl. Od chwili kiedy pierwszy raz zalogowałem się do serwisu i założyłem konto, polubiłem ten serwis i używam go do dzisiaj.


Dlaczego miałbyś skorzystać z kontomierza?
  • W szybki sposób możesz sprawdzić stan swojego majątku
  • Szybko i łatwo policzysz swoje finanse i kontrolujesz budżet domowy
  • Łatwo zintegrujesz konta bankowe i odczytasz stan swoich oszczędności i zobowiązań
  • Sprawdzisz rentowność swoich inwestycji w fundusze i akcje
Trzeba przyznać, że serwis jest pomocny w wielu obszarach finansów i z pewnością znajdziesz coś w nim dla siebie. Mi początkowo przypadła do gustu integracja wszystkich danych odnośnie posiadanego majątku i zobowiązań, co w prosty sposób pozwoliło mi oszacować moje "bogactwo".

Przy pierwszym logowaniu będziesz zmuszony podać trochę informacji odnośnie kont i majątku, natomiast przy każdym kolejnym już tylko korzystasz z gotowych analiz.  

Po kilku tygodniach korzystania przekonałem się do bezpieczeństwa serwisu i wygody, jaką oferuje. Jeśli szukasz narzędzia, które szybko policzy, o ile wzrosły fundusze lub akcje, które kupiłeś, to użyj Kontomierza. Zestawienie zwrotów z inwestycji w akcje i fundusze jest w prosty sposób policzone i zobrazowane na wykresach.

Kontomierz umożliwia również oznaczanie stałych wydatków na koncie i modelowania zestawień kosztów w budżecie, przez co w łatwy sposób policzymy ile wydajemy miesięcznie na benzynę czy artykuły spożywcze. Warunkiem jest korzystanie z karty płatniczej przy dokonywaniu zakupów.

Ciekawy jestem Waszych opinii na temat serwisu, do czego przede wszystkim używacie Kontomierza. Jak do tej pory jest to aplikacja, której mocno kibicuje.

Zobacz także:
Budżet domowy - narzędzia online do zarządzania finansami osobistymi

4 komentarze:

  1. Fajnie, bo coś musi nad nami czuwać podczas wydawania pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super pomysł taka aplikacja, jak jeszcze działa jak należy to w ogóle mistrzostwo świata. Samodzielne kontrolowanie wydatków większości osób przychodzi z trudem.

    OdpowiedzUsuń
  3. 36 year old Technical Writer Travus Ramelet, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Catch .44 and Kite flying. Took a trip to Boyana Church and drives a GTO. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.